succes la cursuri!



Cum mă înscriu ...

Cum particip la cursuri...

Prezentare
Prezentare serviciu

 

 

Analiză comparativă
Oportunităţi
Avantaje şi beneficii
Cum se învaţă
Programe moderne
Cum se învaţă
Cine se înscrie
Ce se plăteşte
Activităţi la cursuri
Cursuri online
Seminar online
Consiliere cursuri
Proiecte online
Testare online
Media Center
Apariţii în presă
Comunicate de presă
Resurse presă
Statistici activitate
Testimoniale
Ofertă publicitate



Transilvania Expres, nr. 3835, Braşov

Activitatile la cursuri sunt bazate pe practică, sunt mult mai uşor de parcurs şi asimilat şi au ata-şate aplicaţii practice, analize şi simulări de caz, speţe, documentări online şi discuţii libere, care au un rol important in fixarea cunoştinţelor”, a menţionat Cristi Lucan, Director Educaţional, AcademiadeAfaceri.ro



Citeşte în continuare...



Programa Curs Advertising - Publicitate şi Promovare
Rating curs:   Asistent curs: Ana Maria Drăguş
Calitate curs: conform rating   Data limita inscriere:20 Noiembrie 2024
Pret curs:520 lei   Durată curs: 10 module / 12 săptămâni
     


Lecţia 1 1. Activitatea de publicitate
  1.1 Notiunea de publicitate
1.2 Obiectivele publicitatii
1.3 Stabilirea publicului tinta
1.4 Etapele campaniei publicitare
1.5 Activitatea de publicitate in cadrul firmei
1.6 Formele publicitatii (de produs, marca, non-comerciala, de sustinere)
1.7 Publicitatea factuala si manuala
1.8 Obiectivele publicitatii de informare, convingere si reamintire
Lecţia 2 2. Promovarea. Importanta promovarii
  2.1 Caracteristicile promovarii
2.2 Rolul si locul promovarii in cadrul mixului de marketing
2.3 Formele promovarii (publicitate, relatii publice, fortele de vanzare,
manifestarile promotionale, sponsorizarea, marketingul direct)
2.4 Strategiile organizatiei si ale pietei
Lecţia 3 3. Evaluarea obiectivelor publicitatii
  3.1 Principalele obiective ale publicitatii-nivelul afectiv, cognitiv, conotativ
3.2 Stabilirea obiectivelor (modelul AIDA, DAGMAR, Lista ABC a lui
William Steinhardt, Cele 9 puncte ale lui Frank Egner) si scopului

3.3 Modele pentru analiza ierarhiei obiectivelor publicitatii (strategia
defensiva, ofensiva, de deschidere a unei nise, de gherila, modelul
bottom-up si IMC)
Lecţia 4 4. Targetarea pietei si profilul consumatorului
  4.1 Notiuni privind consumul si consumatorii
4.2 Venitul si cheltuielile consumatorilor
4.3 Deciziile consumatorului privind cheltuielile
4.4 Gradul de incredere al consumatorilor
Lecţia 5 5. Concepte si instrumente de marketing in publicitate
  5.1 Alegerea instrumentelor de publicitate specifice
5.2 Costul la mie - CPM
5.3 Repartizarea geografica a mijloacelor de publicitate
Lecţia 6 6. Planificarea bugetului de promovare si a timpului
  6.1 Stabilirea bugetului de publicitate
6.2 Stabilirea tintei activitatii de publicitate
6.3 Prezentarea creativa
6.4 Planificarea in timp a publicitatii, micro si macro-planificarea
6.5 Metode de reducere a costurilor  
Lecţia 7 7. Evaluarea eficientei publicitatii
  7.1 Analiza efectului de comunicare (testarea, replicile din reclame)
7.2 Analiza efectului asupra vanzarilor
7.3 Estimarea costurilor
Lecţia 8 8. Agentiile de publicitate si difuzarea campaniilor publicitare
  8.1 Cine sunt firmele care lucreaza cu agentiile de publicitate
8.2 Intrebari la inceperea unei campanii publicitare
8.3 Cum lucreaza o agentie de publicitate
8.4 Cum sunt platite agentiile de publicitate
8.5 Strategiile de diversificare ale agentiilor de publicitate
8.6 Stilurile de executie ale reclamelor
8.7 Difuzarea campaniilor publicitare
Lecţia 9 9. Alte forme de promovare: marca, brandul, cartea de vizita...
  9.1 Marca, costurile si elementele definitorii
9.2 Brandul si megabrandul
9.3 Cartea de vizita
9.4 Promovarea vanzarilor
9.5 Marketingul direct (telemarketing, directmail, email marketing)
9.6 Sponsorizarea
Lecţia 10 10. Publicitatea pe internet
  10.1 Strategii eficiente de promovare pe internet
10.2 Strategii de fidelizare a utilizatorilor
10.3 Tipuri de retele de advertising online
10.4 Rolul listelor de discutii si forumurilor
10.5 Avantajele publicitatii pe internet

platile sunt preluate de PayTrust prin site-ul www.e-facturi.ro si sunt procesate de Centrul de Procesare ROMCARD


 




   
Acasa | Cursuri | Diplome | Burse | FAQ | Noutati | Contact | Termeni de utilizare

Copyright © Business and Communication Research Center
Toate drepturile rezervate.